Jak koronawirus zmienił branżę turystyczną?

Tego zapewne nikt się nie spodziewał. Mimo że od setek lat ludzkość okresowo walczy z różnego rodzaju epidemiami, pandemii, chorobami zakaźnymi, również o podłożu wirusowym, tak trudnej sytuacji jeszcze w dziejach ludzkości nie było. Koronawirus wywrócił życie wielu ludzi, przedsiębiorców do góry nogami. Zmiany nie ominęły również branży turystycznej. Dziś chcemy podzielić się z wami naszymi doświadczeniami. Jak koronawirus zmienił branżę turystyczną. Jakie działania podjąć musiała branża turystyczna, aby móc zapewnić komfortowe i przede wszystkim bezpieczne korzystanie z usług hotelowych w czasach koronawirusa?

 

Dlaczego branża turystyczna potrzebna jest w każdych czasach?

Obecnie styl życia, specyfika prowadzenia firm z wielu branż wymaga częstych podróży służbowych. Podróżowanie jest dziś naturalnym zachowaniem ludzi o różnym statusie społecznym. Podróżują bankowcy, dyrektorzy wielkich korporacji, małych przedsiębiorstw. Z naszych usług korzystają również przedstawiciele handlowi, agenci ubezpieczeniowi, czy osoby prywatne szukające wytchnienia, miejsca na naładowanie akumulatorów.

Po kilku ciężkich miesiącach, w których zabronione zostało świadczenie usług turystycznych, gastronomicznych i jakiegokolwiek życia społecznego jesteśmy dla was ponownie. Czas lock-downu wykorzystaliśmy na edukację, wprowadzenie skutecznych procedur bezpieczeństwa, które pozwalają nam znowu towarzyszyć wam, pomagać w prowadzeniu waszych biznesów w sposób, który umiemy najlepiej – świadcząc usługi hotelowe, gastronomiczne, konferencyjne oraz Wellness & SPA na najwyższym poziomie z zachowaniem reżimu sanitarnego.

 

Urlop w Polsce w najwyższym standardzie

W sytuacji, w której pandemia wywraca plany urlopowe naszych rodaków, postanowiliśmy sprostać wyzwaniu i stworzyć oferty pobytowe w apartamentach i pokojach spełniającej najwyższy standard usług hotelowych. Wiemy, jak ważne jest obecnie poczucie bezpieczeństwa dlatego zgodnie z zaleceniami władz i wymogów sanepidu pilnujemy właściwego rozlokowania gości hotelowych, stosujemy procedury dezynfekcyjne na wejściu/wyjściu z obiektu hotelowego, restauracji czy strefy Wellness. Koronawirus wymusił na branży turystycznej stworzenie praktycznie nowego regulaminu świadczenia usług hotelowych, odpowiadających wymogom sanitarnym, do jakich nawołuje i wymusza na branży hotelowej prawo.

Dołożyliśmy zatem starań, aby nasze miejsca noclegowe umożliwiały bezpieczne korzystanie z usług hotelowych w warunkach pełni bezpiecznych Was, czyli naszych gości hotelowych. Mamy wciąż do dyspozycji:

  • apartamenty Lux składające się z sypialni z podwójnym łóżkiem, pokoju wypoczynkowego oraz łazienki z podwójnym prysznicem i wanną z hydromasażem,

  • apartamenty standard, przestronne, klimatyzowane, wyposażone w telewizor LCD,

  • pokoje dwuosobowe z sypialniami wyposażonymi w jedno podwójne łóżko lub dwa złączone,

  • pokoje rodzinne z dwoma pojedynczymi łóżkami i jednym podwójnym, wszystkie z łazienkami z prysznicem,

  • pokoje jednoosobowe wyposażone w telewizor LCD oraz łazienkę z prysznicem.

Co istotne dzięki opracowanym procedurom, nałożony reżim sanitarny praktycznie nie narusza swobody poruszania się po obiekcie i korzystania z dostępnych na miejscu dodatkowych atrakcji dla gości. Jesteśmy nieopodal Bielan Wrocławskich tuż przy drodze krajowej S8. Dla tych, co szukają miejsc bezpiecznych i oczekują w obiekcie usług hotelowych nie tylko zachowania higieny, ale również odpoczynku właśnie w tym trudnym czasie hotele takie jak nas są dobrem pierwszej potrzeby. Jeszcze będzie normalnie… a tymczasem jak pokazują badania i trendy w turystyce, od nas wszystkich zależy, aby było bezpiecznie.